Det bedste partnerskab, når... 

RESULTATET SKAL VÆRE GLADE KUNDER, ENGAGEREDE MEDARBEJDERE OG SOLID BUNDLINIE

HVAD ER ZABISCOS VIRKEFELT?


Grundlaget for Zabisco er 'Business with commitment'


Med konkret erfaring fra

  • BtB salgsledelse indenfor IT, telecom og finansielle løsninger
  • COO området med customer journey mapping, processoptimering, LEAN, strategiudarbejdelse, proces-dokumentation
  • IT-udviklingsområdet med agil udvikling, brugerinvolveret design, kontrolelementer (governance, rapportering, fremdriftsstyring, scopestyring og planstyring)


.....suppleret med certificeringer indenfor projektledelse (Prince2 og SAFe) og coaching og konflikthåndtering


......og sidst men ikke mindst via samarbejdspartnere og et bredt fagligt netværk,


kan jeg i regi af Zabisco tilbyde en række forskellige services, der, efter afdækning af det konkrete behov, kan kombineres til et metode- og løsnings-set-up, der understøtter virksomhedens transformation og sikrer målbare resultater, tilfredse kunder og strategisk committede medarbejdere i en dialogbaseret ledelses-, samarbejds- og udviklingskultur.

PERFORMANCE EXCELLENCE


  • Når forretningsideen er på plads, men salget udebliver
  • Når sælgerne mangler fokus, retning og opfølgning

DIGITALISERING


  • Når digitalisering er vejen frem - men der er mange veje ”der fører til Rom” og valget er svært
  • Når forretningen skal digitaliseres, men IT-folkene taler et helt andet sprog

PROCES-OPTIMERING



  • Når virksomhedens leverancer er for langsomme og dyre
  • Når der sker for mange fejl i leverancerne

STRATEGISK COMMITMENT


  • Når medarbejderne ikke forstår strategien
  • Når samskabelsen i virksomheden ikke er optimal
  • Når konflikter sinker arbejdet




MÅL SOM POSITIV FORPLIGTELSE


  • Når målene ikke skaber fremdriften eller eksekveringen
  • Når der måles på det forkerte

PROGRAMME MANAGEMENT


  • Når projekterne skal defineres i ft. virksomhedens strategi
  • Når performance skal dokumenteres som relevant ledelsesinformation på tværs af mange projekter

CUSTOMER JOURNEY MAPPING


  • Når vi tror vi ved, hvad kunderne vil have
  • Når nye markeder skal indtages

INTERIM MANAGEMENT


  • Ved akut opstået behov for ledelse af en kritisk post indtil en ny permanent ressource er fundet
  • Ved behov for yderligere ledelsesressourcer i en midlertidig periode fx. ifm vækst, transformation, organisationsændringer o.m.a.


HVORFOR ZABISCO?

Værdiskabelse kræver erfaring, viden og evne til at anvise nye veje at gå

Afhængigt af de konkrete behov, aftales et metode- og løsnings-set-up, der understøtter virksomhedens transformation. Uanset hvilke områder, der ønskes tilpasset, omfatter ethvert set-up fokus på kundeoplevelsen og på at skabe engagement gennem en dialogbaseret ledelses-, samarbejds- og udviklingskultur.




 










Herved sikres det, at et samarbejde med Zabisco giver målbare resultater, tilfredse kunder og strategisk committede medarbejdere.


Endelig assisterer Zabisco også med den efterfølgende eksekvering, for værdien af en løsning er jo først skabt, når implementeringen er succesfuldt gennemført.

HVORDAN GØR VI?


Behov er individuelle og derfor kan det fastlagte set-up sættes i spil på mange forskellige måder:

INSPIRATIONSMØDE eller WORKSHOP


Du/I er i en indledende fase, hvor nye muligheder skal afdækkes og inspiration udefra kan bringe nye perspektiver til bordet

1½-2 dages SEMINAR


Virksomheden har konkretiseret nogle relevante forandringsbehov. Sammen med en større gruppe ledere og/eller medarbejdere er der behov for at indsamle yderligere viden og/eller drøfte perspektiver på forskellige løsningsmuligheder

PROJEKT


Projektet er eller skal endeligt defineres og der er behov for assistance i fm. definition, organisering, eksekvering etc. over en fastlagt projektperiode

FORLØB


Projektet er gennemført...

Strategien er fastlagt ...

men der er behov for assistance i f.t. løbende opfølgning på resultater, adfærd o.a.